Att skolka eller inte skolka.

Alrighty. Det blir 2 timmar och 10 minuters håltimme om jag går, så är det lektioner i alla datasalar. Men så har jag 11% frånvaro från idrotten, dvs, 22% om jag inte går. Så blir läraren sur. Å andra sidan är det ingen viktig lektion. Så handlar det om sovmorgon, och jag behöver sömn! Så orkar man inte släpa med sig ryggsäcken. Men jag försov mig från matten i torsdags, det blir 2 ogiltig frånvaro på kort tid - även om det innan dess var länge sen jag inte gick på någon lektion.

Äh. jag tror att majoriteten av klassen inte kommer gå. Så kan man ju alltid "försova" sig?

Mäh. Jag får fråga mina föräldrar vad dem tror (tro det eller ej, de brukar faktiskt ibland tycka att "äh, skippa den lektionen om det blir så stort hål!". Softa, jag vet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0