Man ska sätta mål.

Och sedan ska man sätta upp punkter för hur man ska nå det, och vad man behöver.

Mitt mål: bli åtrådd (haha, fint ord), av en smart hårdrockare/metallare

Punkter för att nå det:
- Klä mig i feminima kläder och se fjortis ut (fast egentligen känner jag mig fjortis nu..)
- Börja prata högt om politik.
- Börja använda hörlurar som läcker och lyssna på metall.
- När Han frågar mig om det börjar jag en intelligent diskussion.
- Jag är kritisk mot hans synvinklar, och övertalar honom.
- Jag blir en person som är mycket mer än det ser ut, som är smart, utmanande och gillar bra musik. Jei.

Så. Vad behöver jag?
- Feminima kläder
- Nya hörlurar
- Ny musiksmak
- Mer kunskap om metal
- Mer kunskap om allt
- Mer social kompetens
- Mer talförmåga
- Mer pondus i mina åsikter

Så. Det här låter ju enkelt och toppen!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling! http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

2008-04-08 @ 20:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0