Don't let it bring you down.

(referens till Neil Young, inte någon annan låt)

Ja. Jag är verkligen lättretad och inte särskilt glad nu. Men det kan bero på:
- Förkylningshelvete
- Busskortet är borta
- Valen är jobbiga till trean, och jag känner att jag måste läsa matte C men jag vill inte. Mina "val" måste bli engelska C (pga språk 300p), matte C och retorik, inte så upplyftande.
- Klockan är 23.40
- Jag tror tom att allergin börjar visa sig med
- Jag vill verkligen inte till nolia-mässan på tisdag
- Imorgon är den en till vecka skola och jag känner inte för det alls
- Det är vinter
- Det är geometrihelvete i matten med vikarie som inte är utbildad och snart prov då man lade ner all extra tid på algebran som jag har lätt för för att geometrin "brukar folk ha lättare för". Geometri är det värsta jag vet
- Det är en uppgift i geografin om vatten jag inte gjort något alls om
- Vikarien i samhälle/geografi är seg
- Nästa vecka är det tyskaprov
- Konstant guitar hero-spelande i helgen har dödat mina handleder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0