Gårdagens citat förresten.

För att vara sällskaplig (gesellig!) så såg jag igår på melodifestivalen igår med farföräldrarna och mamma. Och pappa sitter under trappen och går ibland in och säger "vad usla dem är!". Min storebror sitter i sitt rum. Min lillebror går ibland ner för att hämta godis.

ja, hur som helst. Michael Michailoff (jag kollade upp namnet på aftonbladet) spelade. Så kom det kanske småtrista citatet, men citatet, "är han den där Måns Zetterlöf?".

Det roliga är egentligen kontrasten mot min mormor som tycker att Måns är väldigt snygg och sjunger väldigt bra. Kan bero på att farmor är lätt överklass (som gillar fynd dock) och älskar klassisk musik och "fina bitar", medan mormor är lite mer arbetarklass och gillar Elvis och poplåtar kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0