Jag får något slags sammanbrott.

Jag gillar samhälle, men dess 2 senaste uppgifter har gjort mig galen. Förut det berömda arbetet om terrorism, och imorgon ska ett arbete om konflikter lämnas in (vilket jag är efter med då jag varit sjuk, även fast jag jobbar hemma). Eller om jag tänker efter har vi samhälle först..onsdag. Ingen skillnad då.

Så är det idrottsläxan kom jag på nu. Toppen. En intervju om arbetsmiljö. Till onsdag.

Så är det förstås tyskaprov på onsdag.

Och matteskiten. Jag gillar vanligtvist matte, men geometri är en av mina svagaste sidor. Ligger klart efter och prov efter lovet. Eftersom tydligen ska alla ha svårt för algebra så all tid gick åt den, men geometri är ju jättelätt så det ska vi lägga 2.5 veckor på! Och med 3 lektioner missade pga sjukdom, och 1 extra för frilufsdag. En lektion denna vecka. Toppen! Jag är klar med ett delkapitel av 4.

Så imorgon är det något geografiquiz på något som mest gicks igenom när jag var borta såklart.

+ en uppgift om vatten, som jag har gjort i stort sett men fick "fuska" då det är svårt att läsa av min vattenmätare då den räknar i miljoner liter, och vi använder inte 1 miljon liter vatten om dagen i vårat hem.

veckan efter är det sportlov..snart sportlov..ledigt snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0