Jag vill vara sjuk nästa vecka.

Ha 38 graders feber, så man räknas som sjuk men inte är så sjuk egentligen. Slippa de dötrista skoltimmarna och bussarna. Bara ligga hemma, seendes på hjärndöda filmer och tv-program, och läsandes de högar med böcker jag har hemma. Tas hand om. Ligga ner, dricka varm choklad och äta vanlig. Sova ut länge. Inte behöva oroa mig om någonting. Jag har ju inga prov eller så denna vecka, så jag missar ju inget. Bara ligga och ta det lugnt och äta gott och underhållas. Bara 38 graders feber så man är lite varm, och kanske lite heshet så att sjukdomen syns lite mer. Det vore något.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu har du chansen att vinna en hel design!
Kika in för mer info.
Lycka till.

2008-02-17 @ 15:26:25
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0