Jepp.

Uppdatering från igår.
Spännande, eller hur?

Konfliktgrejen ska tydligen vara inne TIDIGAST fredag, så den tänkte jag göra klart på torsdag (då jag har saker till imorgon och torsdag jag vill prioritera). Så kanske, kanske, Kanske, vi får sportlovet på oss. Jag vågar nästan hoppas.

Idrottsläxan är klar och jag har tom mailat in den, duktig som jag är.

Tyskan känns det som jag kann någolunda. Men tyskaproven tar död på mig som inga andra prov.

Matten, ja. Jobbig. Har inte gjort något idag, andra prioriteringar. Jag önskar det vore mer abstrakt och logiskt.

Geografiquizet gick uselt. Det verkar även som vatten-grejen blev helt fel. Men men. Geografi är en av mina svaga sidor.  Ett VG (kan ju jobba upp mig) vore inte katastrof. Befolkningstjofset gick ju bra. För det är intressant till skillnad från vattenmätning och vattencirkeln. Men nu kanske det blir översvämmningar, torka, och problem. DET är intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0