Mäh. Varför kan jag inte gå tillbaka till gamla dagar?

Synd att min klass är så smart. Att betygshetsen smittat av sig till mig och jag blir besviken om jag inte får MVG. I högstadiet var jag VG-barn och glad över det. I ettan hade jag hälften VG, hälften MVG. Och väldigt glad över det. Och tyvärr lär jag få 0 MVG iår vilket gör mig smått (med betoning på smått kankse) deppig.

Men seriöst. På sistone har allt jag fått tillbaka gått uselt. G på matteprovet - jag som hade MVG på förra. Och VG i historiadelen på historia/samhälls-uppsatsen, jag som verkligen hoppats på MVG eller iallafall VG+. Imorgon kanske jag kan luska ut mitt betyg i hela naturkunskap B. Det kommer säkert vara VG, "på gränsen till MVG" (som det alltid är).

Tråkigaste inlägget i historien? Förmodligen. Meh, endast jag lär läsa det ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0