Today was nice.

Yep. Ja, dagen började med pingis, och det är väl aldrig fel? Speciellt inte om halva klassen spelar rundpingis, även om man åker ut först. Att den sen fortsätter med pussel är ju inte heller fel, även om det handlar om genesis. Så att samhälle inte ska lämnas in idag, och inte heller förrän senare än fredag, är ju inte helt fel. Inte heller att spendera engelskan med att lyssna på någon från Kenya. Att sluta dagen med ett tyskaprov brukar inte vara sådär "jei!" men när det är enklare än man trodde så är det helt okej.

Men vad som inte är nice blir kvällen. Jag känner på mig att jag kommer att förneka matten jag har att göra hela kvällen. Eller inte, för jag brukar inte göra det. Men låt oss strunta i det för man ska alltid vara lite pessimistisk.

Kommentarer
Postat av: Lou

Har du några planer för helgen? :D

2008-02-27 @ 17:48:19
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0