Last.fm

Kommentarer om min top 50

Takida - har tyvärr spelat dem alldeles för mycket. Uttjatat ut av helvete. GIllar de inte längre.
Pearl Jam - mitt favoritband!
Millencolin     - okej men har tröttnat på dem
Ramones     - mucho bra band
System of a Down      - tröttnat på dem
Red Hot Chili Peppers      - fortfarande bra, om kanske inte lika
Sugarcult     - orkar inte med dem längre
Ebba Grön - fortfarande bra
Foo Fighters      - fortfarande rätt bra
Green Day     - nuförtiden usch day
The Who     - jag gillar dem väldans mycket
Sahara Hotnights      - tröttnat
The Subways     - börjar återupptäcka dem
Something Corporate     - tröttnade för länge sen
Jimmy Eat World     - tröttnat
The Cure     - lyssnar bara på typ 5% av de dem har gjort
Iron Maiden     - rätt bra, men det mesta av dem gillar jag inte
Alice in Chains     - lite trött på dem
Nirvana     - helt okej, men inte som förut
Danko Jones     - ska återupptäckas
My Chemical Romance     - förstår inte att jag faktiskt gillade dme
The Hives     - lyssnar egentligen bara på deras 2 senaste plattor, illa
Black Sabbath     - deras äldre grejer är mycket bra, nyare? vet inte
Lifehouse     - för trist nuförtiden
Stiff Little Fingers     - gjort ett fåtal bra album bara
Oasis     - helt okej men inte tillräckligt
Neil Young     - lyssnar än så länge bara på de klassiska grejerna, men de är bra
The Killers     - återupptäcker
Spela    Stone Temple Pilots     - fortfarande helt okej
Blowball     - njae
Hybrid Children     - så länge sen känns det som, men inget fel på dem
Led Zeppelin      - nyupptäckt typ, väldans bra är dem
Goo Goo Dolls     - tråk nowadays
U2     - en liten procent av deras musik är bra
In Flames      - tröttnat
Bad Religion     - mindre än 10 bra låtar som jag hört.
The Exies     - tröttnat
Misfits     - grymma, jag borde lyssna mer på dem
12 Stones     - tröttnat
The Get Up Kids     - tröttnat
Blind Guardian     - tröttnat
Skid Row     - grymma
Tiger Lou     - väldigt länge sen
The Beatles     - gjort en del bra grejer
Tenacious D     - me like
The Rolling Stones     -  måste höra mer
Gin Blossoms     - jag saknar dem!
Hardcore Superstar     - trött på dem
Yellowcard     - ew
Imperiet - inte hört så mycket som jag velat av dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0