Plagiat.

Det finns en väldigt jobbig grej med mig. Det är rädslan för att göra plagiat.

Jag är så rädd för att jag ska kommentera hos en favoritbloggare, så tittar han/hon in hit och ser att jag stulit någon av hans/hennes inlägg/idee'r.

Jag kan glatt skriva inlägg och posta. En timme senare blir det "shit! skrev inte (insert random namn) något om det? har jag stulit?".

Så blir jag paranoid och tänker "nu tänker de brinna mig på bål tillsammans med mina plagierade texter!". Jag försöker ignorera det. Jag lyckas. För stunden.

Så om någon känner igen något. Kasta mig inte i vattnet för att se om jag flyter. Kommenterar så ska jag erasa och replaca!

Ja. Så är jag för ögonblicket livrädd för att jag har plagierat detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0