Varför finns terrorism?

Det är så sjukt hemskt. Att plåga oss människor så. Att ge oss rädsla. Att ge oss ångest.

Jag måste skriva på min terrorism-uppsats nu. Det är plågsamt. Jag får ångest för jag kommer få högst G. Jag är rädd för den. Varför, Shoko Ashara? Varför?

Men, nu åter till mina filer. "Cult wtf", "eh", terrorism", terrorism findings beliefs", terrorism findings history", "terrorism history findings yo", "terrorism sources".

Men vad hemsk jag är som anklagar Shoko Ashara för att hans attack i Tokyo gjorde att jag måste skriva denna uppsats. Det är så mycket djupare än så.

Nej, Usama Bin Ladin är det som är dummast. Om han inte flygit in 2 flygplan in i tornen så skulle inte terrorismhetsen börja. Så skulle jag slippa terrorismuppsatsen för att "terrorism and global warming are the biggest threats to our society today!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0