Göteborg!

Guud, jag skulle vilja vara där hela resten av sommaren. Musiksommar.

Dock kommer jag vara där på 2 av 4 underbara dagar.

Först så spelar mustasch på liseberg. Och vi är i göteborg då. Jag har övertalat föräldrarna mina att vi ska gå på liseberg då :) mustasch prioriteras inte högst, men om man har lite tråkigt kan det vara guuut.

Sen dagen efter är det west coast riot! Vet inte om jag ska gå, om jag får bra sällskap så förmodligen.

Sen i augusti är det way out west. Med sonic youth och Neil Young som jag längtar efter. Dock jobbar jag fredagen och det är 70 mil bort, och på lördagen orkar man knappast åka dit. Men det hade varit roligt. Om än dyrt.


Annat som ingår i min musiksommar: har ju varit på WTAI. Har ingen aning om hur det blir med metalnight i örnsköldsvik. Men gatufesten blir det, en dag förmodligen med millencolin, hardcore superstars, och kanske lite annat smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0