I want the world to know that you're mine,

I wanna touch you.

Jepp. Jag saknar radish. Får inte tag på något av dem.

Annars så låter textraden mysig. Fast jag har lagt av med kärleken på sistone. Eller, att bli kär först dårå. Att tråna och inte kunna koncentrera mig på skolarbetet är ingen prioritering riktigt. Men om en 18-årig version av George Harrison skulle stå utanför mitt fönster och sjunga något i stil med "here comes the sun", så skulle det inte göra mig något.

Ha. Jag kanske är som en disneyprinsessa, väntandes på den rätta. Haha. Förutom att jag inte tror på det, och att jag inte är världens snällaste och vackraste och jag kollar inte ut genom mitt fönster varje kväll och sjunger en sång om min älskade som jag inte känner, med världens vackraste röst som lockar honom till mitt fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0