Shit alltså.

Om jag hade en promilles talang av vilken som helst av medlemmarna i the who, så skulle jag vara en mycket lycklig människa. Det är inte mitt favoritband (även om de är bland top 10 minst), men vilka musiker! Roger, en sån röst alltså. Pete, nyskapande och well, riktigt, riktigt bra. John, finns inga ord. Herregud, han kan verkligen få låten att flyta fram. Och skapa grymma basslingor. Keith, rejäl känsla, rejäl styrka, och rejäl talang. Eh, detta låter fånigt men strunt samma. Hm. Jag skulle iallafall välja John om jag fick välja. Otroligt, otroligt grym. Se bara på runt 00.26. Det ser svårt ut, men så enkelt för honom.

Åh, jag tänkte bara länka låten. Nu vill jag skriva ett hyllningsinlägg till John Entwistle, trots min tunna kunskap inom musik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0