Varför?

image8



Varför är du död?

Okej, detta är relativt-sent-på-kvällen-känslosamhet men strunt samma.

Det vore rätt toppen om musiker med flera slutade att dö på grund av droger.

Hursomhelst. John Entwistle är den grymmaste personen någonsin. Tycker jag för stunden det vill säga, nästa minut är det förmodligen Eddie Vedder, Tom Petty eller Chris Cornell. Hursomhelst. Säger jag efter 2 meningar igen. Han sågs inte, men han hördes. Väl. Eh. Yes. Jag beundrar bassisterna i bakgrunden, och John Entwistle var bland färgstarka personer, men man kan inte låta bli att höra hans talang.

Nu ska jag sluta. Detta var en dålig idé. Hm. Undrar om jag kunde ha gjort ett hyllningstal till JE istället för argumenterande tal på svenskan? Inte så kul kanske då majoriteten av klassen ej har den musiksmaken och ej heller läraren.  Men åh. Jag funderade på George Harrison men jag framstår redan som oerhört beatlestokig, vilket jag inte är egentligen.

Nu ska jag sluta svamla. Nu är detta svammelinlägg och inte musikinlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0