YESYESYES!

Flytt av matteprovet till nästa måndag! :D

Så, vad har jag isåfall att göra denna vecka?

Onsdag: Seminarium (sp?) eller dylikt på samhällskunskapen då den första kladden ska visas upp.
Torsdag: Nationella prov engelska läsa/skriva. Inlämning av grupparbete i geografin. Inlämning och muntlig redovisning av arbete på rättskunskapen. Prov rättskunskap..
Fredag: Prov i musik.

Rätt soft förutom mördartorsdagen då. Fast förra veckan slutade jag tidigt då på grund av NP, och egentligen skulle jag ju ha haft provet då. Så det jämnar väl ut sig.

Så är det så skönt att jag hade argumenterade talet i tisdags så jag slipper gruva mig för det. Det är därför man ska säga, "okej, jag har väl först då". Man får det avklarat plus lite cred ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0